مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:252019-11-21اقتصادي

اجمالی | آغاز راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر


30 صبح است اما دانشجویان اولین گروه مردم هستند که در میدان انقلاب حاضر می شوند و طومار خودشان را در ابتدای چهارباغ عباسی نصب می کنند.

- اجمالی آغاز راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر قرار مردم ساعت 9:30 صبح است اما دانشجویان اولین گروه مردم هستند که در میدان انقلاب حاضر می شوند و طومار خودشان را در ابتدای چهارباغ عباسی نصب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تغییر قیمت بنزین از آن دسته موضوعاتی بوده که جامعه همواره نسبت به آن حساسیت نشان داده و مسؤولان نیز به خوبی بر این حساسیت واقف هستند، در آخرین مورد نیز دولت با اعلام ناگهانی افزایش بنزین به دنبال آن بود تا از تشکیل صف های طولانی در مقابل پمپ بنزین ها جلوگیری کند اما زمزمه های اعتراض بر افزایش 200 درصدی این حامل انرژی از ساعات اولیه جمعه 24 آبان شنیده می شد.

مردمی که به این افزایش ناگهانی معترض بودند به خیابان ها آمدند و ضدانقلاب فرصت طلب نیز در ابتدا با استفاده از روش های نزاع غیر خشونت آمیز مانند خاموش کردن خودرو و مسدود کردن مسیر خیابان پا به میدان گذاشت اما چند ساعتی نگذشته بود که افرادی آموزش دیده با سنگ، کلنگ و کوکتل مولوتوف به جان شهر افتادند و به بانک، دوربین کنترل ترافیک و حتی فروشگاه های مواد غذایی نیز رحم نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی | آغاز راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر

اجمالی | آغاز راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر